۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

محبوبيت حجت الاسلام يحيي زاده سيل پيام هاي تسليت را روانه رسانه هاي يزد كرد

محبوبيت حجت الاسلام يحيي زاده سيل پيام هاي تسليت را روانه رسانه هاي يزد كرد

يزد - خبرگزاري مهر: از صبح ديروز با مخابره خبر غم انگيز درگذشت نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي، حجم انبوه پيام هاي تسليت از اشخاص و ارگان ها و مسئولان مختلف، صحه اي بر محبوبيت نماينده ساده زيست استان يزد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين پيام هاي تسليت از سوي نمايندگان مجلس به عنوان همكاران حجت الاسلام يحيي زاده به خبرگزاري مهر ارسال شد.

محمدرضا تابش، نماينده مردم اردكان در مجلس در پيام خود ضمن تسليت اين درگذشت غم انگيز و زودهنگام، اعلام كرد: آراستگي به اخلاق و مردمداري و ساده زيستي از جمله وي‍ژگي هاي ممتاز آن روحاني عزيز و برخورداري از افتخار بزرگ سيادت و انتصاب به خاندان اهل بيت (ع) و شهداي گرانقدر و سختكوشي در حل مشكلات مردم و تاثيرگذاري در عرصه هاي قانونگذاري از ايشان چهره اي خدوم و محبوب و ماندگار به جاي نهاده كه در حافظه تاريخي و خاطره مردم جاودانه خواهد بود.

حجت الاسلام دخيل عباس زارع زاده نيز در پيامي اعلام كرد: خبر تلخ و ناگوار رحلت شهادت گونه روحانی وارسته، مخلص و ادیب فاضل نماینده مردم شریف شهرستانهای میبد و تفت که عمری را در راه خدمت به اسلام و بندگان خدا گذراند، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت جانگداز بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مردم شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز را نیز غمگین كرد.

دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي استان يزد نيز با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: در ایام سالگرد شهادت دخت مکرم نبی اسلام (ص)، خبر درگذشت حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.

بی گمان ارتحال حجت الاسلام یحیی زاده که شخصیتی بزرگوار، ساده زیست، منظم، مردم دوست و خدوم، مومن و انقلابی بود و عمر شریفش را در تقوا و  پرهیزکاری و خدمت به اسلام و انقلاب و عرصه تبلیغ و توسعه دینی و فرهنگ عمومی صرف كرد، مصیبتی جبران ناپذیر است.

بی شک یاد و خاطره این عزیز بزرگوار همواره در اذهان باقی و ماندگار خواهد ماند و آثار خدمات ایشان که منشاء برکات ارزنده ای به مکتب اسلام و فرهنگ عمومی شد به عنوان باقیات و صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند این یار و همراه صدیق انقلاب اسلامی و مردم خواهد بود و اميد كه الگويی برای رهروان وادی معرفت و تشنگان قرب الهی و شیفتگان خدمت به مردم باشد.

دانشگاه پيام نور تفت، نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس، اداره صنعت، معدن و تجارت استان يزد، استاندار و امام جمعه، مجمع نمايندگان استان يزد، نماينده مردم طبس در مجلس، حوزه هاي علميه، فرمانداران شهرستانهاي مختلف استان يزد، ائمه جمعه و .... نيز از ديگر اقشاري بودند كه پيام هاي تسليت آنها در كمترين زمان به دفاتر خبرگزاري ها و روزنامه هاي استان يزد ارسال شد.

با وجود اينكه حجت الاسلام يحيي زاده، نماينده اي اصولگرا و معتقد و راسخ در عقايد خود بود و در اين راه انعطافي در مقابل رقبا از خود نشان نمي داد، پيام هاي تسليتي نيز از سوي احزاب مختلف سياسي براي وي صادر شد.

از آن جمله مي توان به پيام تسليت سيد محمد خاتمي،‌ رئيس جمهور سابق كشورمان اشاره كرد كه در اين پيام آورده است: درگذشت عالم متقی و خدمتگزار دین و انقلاب و مردم حجه الاسلام سید جلال یحیی زاده، نماینده مردم شریف، مقاوم و فداکار تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی موجب تاثر شد.

از خداوند منان برای روان پاک او علو درجات و برای بازماندگان گرانقدر، همسر و فرزندان مکرم و همه ارادتمندان و موکلان ارجمند آن فقید سعید سلامتی و صبر و اجر مسئلت می کنم و بدینوسیله مراتب تسلیت خود را اعلام می دارم.

کد خبر 2029773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha